Banner-Web---Ciclo-Deputación-Infancia23.jpg
DEPUTACIÓN DE A CORUÑA

Do 25 de setembro ao 16 de outubro
Hotel Eurostars Araguaney, Compostela

O Ciclo cinema e dereitos da infancia, organizado pola Fundación Araguaney en colaboración coa Deputación da Coruña, presenta catro filmes, dúas ficcións e dous documentais nos que os protagonistas son os nenos e nenas esquecidos pola sociedade, que descoñece e ignora as dificultades, as trabas e as vulneracións ás que se enfrontan cada día.

A través destas catro pezas audiovisuais, preséntanse os diferentes problemas polos que atravesa a infancia máis vulnerable, como as consecuencias dos conflitos bélicos, os prexuízos, os abusos sexuais, a misoxinia ou o racismo. Estes filmes fannos reflexionar sobre cuestións reais e moi relevantes respecto aos dereitos da infancia, como a importancia da identidade, as segundas oportunidades, a protección e o papel da familia e da sociedade na educación.

Poñer no centro a infancia, ademais de facela visible, permítenos coñecer as súas necesidades para abordalas de maneira urxente, contribuíndo a garantir os seus dereitos e poñéndolle nome á súa problemática: a ausencia de dereitos e de liberdades en función da orixe dos nenos e nenas.

#ACULTURAÉUNDEREITO

Inscricións:

​

• Entrada de balde ata completar aforo.

• Indispensable confirmar asistencia no enderezo inscripciones@araguaney.com (nome + teléfono)

• Máximo dous convites por persoa.

• Cada inscrición abrirase a semana anterior á proxección e finalizará ás 15:00 h. do propio día de proxección.

• Non será posible reservar entradas para varias películas do ciclo de maneira simultánea.

The Return-Life After Isis.jpeg

Luns 25 de setembro | 20:00 h.

Salón Rahid. Hotel Eurostars Araguaney

THE RETURN: LIFE AFTER ISIS (DOC)

Alba Sotorra | 2021 | España, Reino Unido | 90’

​

Shamina Begum e Hoda Muthana saltaron aos titulares de medio mundo cando, sendo adolescentes, decidiron abandonar os seus respectivos países para unirse ao ISIS. Despois de comprobar en primeira persoa as condicións de vida no autoproclamado Estado Islámico, tratan de pasar páxina e refacer de novo as súas vidas.

Farha.jpg

Luns 02 de outubro | 20:00 h.

FARHA (FIC)

Darin J. Sallam | 2021 | Xordania | 92’

Palestina, ano 1948. Farha, unha rapaza de 14 anos, soña con ir á escola e abandonar a dura vida no campo. Os seus soños acaban saltando polo aire cando un día de maio as forzas de ocupación israelís invaden a súa vila e cercan o seu domicilio.

Hamada.jpg

Luns 09 de outubro | 20:00 h.

HAMADA (DOC)

Eloy Domínguez Serén | 2018 | Suecia, Noruega, Alemaña | 89’

Con vitalidade e humor, Hamada  traza un retrato insólito dun grupo de mozos amigos que viven nun campamento de refuxiados no medio do deserto do Sáhara. Xuntos usan o poder da creatividade e a diversión para denunciar a realidade que lles rodea e, así, expandirse máis aló dos límites do campamento.

You resemble me.jpeg

Luns 16 de outubro | 20:00 h.

YOU RESEMBLE ME (FIC)

Dina Amer | 2021 | Exipto, Francia, Estados Unidos | 94’

​

Quen era Hasna Aït Boulahcen? You Resemble Me cóntanos a historia desta moza que medrou nos suburbios de París, cunha vida marcada polos abusos, a pobreza e a marxinación. Unha espiral de autodestrución que acabaría desembocando nun dos episodios máis dolorosos da historia recente de Francia.